
Doorzoek onze site
Laatste nieuwtjes
Vrouwentips.nl is een online nieuwsportaal voor vrouwen. Zij biedt andere websites de kans om gratis nieuwsberichten en artikelen in te sturen.
Bezoekers van Vrouwentips.nl hebben een brede interesse en lezen graag de beste tips op het gebied van Mode, Uitgaan, Recreatie, Liefde & Relatie, Films, Gadgets, Gezondheid en Beauty.
Vrouwen die elke dag twee glazen rode wijn drinken, hebben een hoger libido dan geheelonthouders. Dat blijkt uit een studie van de universiteit van Firenze. Het gaat alleen op voor rode wijn en niet voor andere alcoholische dranken. De Italiaanse onderzoekers stelden een ‘Female Sexual Function Index’ op, met een seksuele gezondheidsscore tussen 2 en 36. De rode wijndrinkers scoorden gemiddeld 27,3. Vrouwen die minder drinken behaalden 25,9, terwijl de geheelonthouders 24,4 punten hadden. De artsen menen dat de verklaring ligt in het anti-oxyderend effect van rode wijn, die de bloedstroom in het lichaam bevordert met een hogere seksdrive tot gevolg.(KCL) iStock
Laat een krabbel achter!
Om te reageren moet je ingelogd zijn.
Vrouwen tips
- Gadget tips!
Uw link hier?
- Lees geheimen van mensen!
En vertel je eigen geheim
- Tips voor nieuwsgierige vrouwen!
En vertel je eigen verhaal
- Tips voor zwangere vrouwen
Uw link hier?
- Liefde tips: leer mannen verleiden
Verleid de man van jouw dromen
- Kook tips en lekkere recepten
Hapjes Gids
- Tips voor (aanstaande) moeders
Geniet van uw kind
